.

meniu orizontal

miercuri, iunie 30, 2021

Ultima serie de videoclipuri este online

 Am postat ultimele trei  videoclipuri  dintr-o serie de serie de 26, în care încerc să explic  elementele computerului genetic al zeilor. 

În continuare, se pare ca sunt singurul meu cititor. Nu am primit nici un fel de comentariu direct la cele scrise... dar am răbdare. 

Nu am răbdare insa cu cititul unor pareri ce aparțin unora despre care ma mir ce ar putea sa caute pe blogul meu. Există bloguri pentru toate felurile de păreri și pentru tot felul de indivizi, educați mai mult sau mai puțin. Eu spre exemplu nu voi avea ce sa caut pe blogul unuia care combate existența vieții extraterestre sau a UFO sau a chemtrails, etc. Pe de altă parte nu aș putea să-mi exprim o parere despre o teorie pe care nu am citit-o. Nu în ultimul rând, trebuie sa spun că nu voi  publica comentarii care vin din partea unor indivizi certați cu educația primară. 

O zi frumoasă tuturor celor ce vizitează acest blog!

Toni Moldovan 


2 comentarii:

  1. Nu sunteți singurul Dv. cititor, dar va trebui într-adevăr să aveți răbdare. Nu este o lectură ușoară, mai ales volumul 2.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, cartile cer timp, pentru a se aseza, ca si episoadele online cu sinteza.
    Multumesc pentru autograf, a fost o surpriza frumoasa.
    Spor si o minte deschisa sa avem!

    RăspundețiȘtergere