.

meniu orizontal

duminică, iunie 06, 2021

 Bună ziua!

Am ajuns de o săptămână la a doua casă, cea din Stockholm și am început serviciul obișnuit de spital. Mă bucur că am reușit să pun piața din România Programul Terra în Egiptul Antic. Am încercat să parcurg toate comentariile celor ce au fost prezenți de-a lungul anilor pe acest blog. Cei mai mulți au comentat ca anonimi și prin urmare nu am cum să-i anunț de apariția cărții. O parte dintre Dv au primit câte un mesaj de informare cu privire la apariția noii cărți. În lunile următoare voi părăsi progresiv acest blog și voi translata informația pe 

https://tonivictormoldovan.com/

În următoarele două săptămâni voi publica pe un canal youtube circa 9 ore de film înregistrat acasă la Sibiu, în care prezint elementele de bază ale cărții. Apoi, sper să mă concentrez pe ceva cu adevăreat dificil: Programul Terra în Canaan; Computerul genetic al zeilor evreilor

Vă voi cere păreri cu privire la cât de detaliat să scriu. Numai detalierea PIG în spațiul evreu poate fi extinsă la oricat, poate chiar și la peste 1000 de pagini, detaliile fiind genetice, cu corespondență în literele energetice care au construit PIG și care vor fi regăsite în computerul genetic. Apoi, computerul genetic în sine ocupă și el circa 300 de pagini, deocamdată! Am deja multe documente scrise, care trebuie reanalizate și puse împreună cursiv. Dacă Zoharul a fost cheia descifrării scrierilor hieroglifice, de data asta procesul este invers. Acurateșea informației din Egiptul antic mă ajută să reevaluez Zoharul. Este absolut fascinant! Mă voi ocupa însă de asta numai de la sfârșitul lui august.  

Nu am nici un feedback referitor la Programul Terra în Egiptul Antic ... probabil este prea devreme și sunt în continuare singurul meu cititor! Haha! Sper să nu rămân și singurul... Ultimul comentariu pe blog este din 21 mai. 

Îmi este aproape clar că media nu va promova cartea, căci nu am inclus nici o poveste cu vreo asistentă TV sau cu vreun proxenet celebru...  maneliștii nu se regăsesc nici ei. Pe de altă parte este și puțin probabil că un editor de ziar sau un redactor șef de televiziune ar putea să parcurgă o astfel de carte. Situația este așa cum este și nu avem cum să o schimbăm, căci cei  mulți au ales această cale pe care suntem obligați să o trăim. 

Vă doresc o duminică plăcută!

Cu stimă, 

Toni Victor Moldovan 


11 comentarii:

  1. Am cumparat Programul Terra in Egipyul Antic. Inca nu am inceput lectura; ma sperie cele 1000 de pagini.
    Va multumesc pentru efortul depus! Multa sanatate si succes la urmatoarele Programe.
    PS Pe cand un Program Terra in Sumer pe baza tablitelor din care s-a inspirat Vechiul Testament?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Mai stiu douå persoane care au cartea, dar le e fricå så o deschida!
      Una dintre ele crede ca va fi deprimatå dupå aceea... Pe mine m-a fascinat subiectul si nu ma sperie propriile-mi concluzii... Asta este, in general am vrut så stiu in ce barcå stau si de ce am ceea ce am in jur.

      Ștergere
  2. La pagina 24 a volumului 1 din Programul Terra in Egiptul Antic mentionati "anumite pagini de internet grupeaza foarte bine volumul de informatie. O parte dintre ele vor fi comunicate la momentul oportun pt ca cei ce doresc sa aprofundeze un domeniu sa aiba acces usor la informatie suplimentara"
    La ce va referiti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iata una dintre pagini:
      https://paradigmshiftnow.net/human_energy_field/index.htm
      Acum 10-15 ani scoala mea ïn universul energiilor subtile a fost pagina de internet
      www.twm.co.nz/index
      Aståzi pe aceastå paginå aparent nu mai este nimic, in afara unui interviu cu Karl Pribram despre creierul holografic;
      https://twm.co.nz/
      Si totusi dacå va faceti un cont la ei cred cå puteäi vizualiza toate articolele. Ïn urmå cu ani eu chiar le-am listat.
      spre exemplu, daca ati cåuta efectul ADN fantoma il puteti gasi
      https://twm.co.nz/the-dna-phantom-effect/
      Alte pagini de internet au preluat din vechea tematicå a lui www.twm.co.nz.
      Apoi, toate articolele lui Piotr Gariaev sunt interesante.
      https://drakenberg.weebly.com/irdc-blog/junk-dna-and-transformation
      Articole foarte interesante au fost pe Nexus magazine, la care am abonament incå... sau pe www.rense.com. Trenuie inså selectat, cåci sunt si multe ineptii...
      Gariaev a fost... fantastic! ar fi fost bucuros så-mi citesca cartea...
      https://www.youtube.com/watch?v=4iNP-cljvUo
      https://stop5g.cz/us/wave-genetics-peter-p-garyaev-nominee-for-the-nobel-prize-in-medicine-2021-genetic-information-exists-in-a-form-of-electromagnetic-field/
      Fårå Gariaev nu aöti ajuns la undele genetice din cartea pe care o aveti in fatå!

      Ștergere
  3. ei ei nu sunteti singur domnule Moldovan!

    ne-ati dat o tema fascinanta si complexa, sunt la jumatatea primului volum.

    ca si intrebari am 2
    culoarea verde a canalului principal energetic, verde le "nu exista" ca si culoare, este format din albastru cu galben. daca ne uitam la culorile chakrelor, galbenul din chakra plexului solar cu albastru din cea de la gat formeaza verdele dintre ele, la ck=hakra inimii, la fel si cea oranj de sub buric.
    este vreo legatura intre culorile de baza de pe steagul nostru si configuratia energetica a neamului?

    si 2,
    observ acelasi procedeu descris si de dvs si de Castaneda, cum ca dupa moarte are loc o separare, o filtrare si un consum al corpurilor energetice ale omului.
    dvs spuneti ca dupa moarte, memoriile, aminitirle emotionale sunt aruncate ca nefiind folositoare zeilor.
    Castaneda descrie invers, ca ce-l intereseaza pe "Vulturul negru" sunt exact aceste amintiri/emotii pe care le consuma, si arunca restul.
    Castaneda spune ca exista o cale de a da vulturului aceasta "hrana" si totusi, pastrand individualitatea omului si dupa moarte.
    aici vad acelasi procedeu dar, inversat motivul.
    zeii din PT arunca emotiile si pastreaza sufletul, iar Castaneda spune ca acel "vultur" negru a facut oamenii tocmei pentru a consuma aceste emotii/energii.
    intrebarea este, cien este acest zeu negru care seamana a vultur?
    e posibil ca castaneda sa fi vazut o parte din etapele din PIG?

    incerc sa le "potrivesc" intrucat pe undeva este si porttita prin care poti iesi neonorand intelegeri pe care nu le-ai semnat constient. :)

    nicolae

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred cå nu putem så-l introducem pe Castaneda ïn acest scenariu. Pentru mine este cat se poate de clar cå sufletul påråseste viata fizica cu absolut toate memoriile vietii extrem de bine imprimate; atat de bine incat un creier batran sau bolnav nu le mai poate aduce la suprafatå... ele sunt insa acolo... nu ni le ia nimeni, dacå nu suferim o procesare intr-un astfel de computer genetic. Programul Terra ce are la bazå CC este strict tehnic. EI nu au nevoie de mai nimic altceva de la noi, in afara structurii unui suflet pe care-si pot reconstrui propriul suflet, conform cu marca LOR genetica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Procedeul de purificare a sufletelor prea încărcate arată foarte înspăimântător. Mai ales dacă vezi ceva și nu știi despre ce e vorba se poate intrepreta ca ceva care smulge bucăți din suflet ca și cum s-ar hrăni un vultur din pradă. Am văzut ceva de mai multe ori și din mai multe perspective și compartimentul de dezmembrare l-ați numit pe bună dreptate " măcelărie ".🙂

      Ștergere
    2. Se pare că nici sufletul nu mai are nevoie de amintiri și experiențe. Cel mult are nevoie de ele până la judecată.
      Cel mai sănătos ar fi să trăim momentul: experiențe trăite, emoțiile gustate și în timp util predate " vulturului". La ce să le păstrezi? Vin ele altele. In fiecare moment.

      Ștergere
  5. Eu votez pentru ca sa scrieti cit de detaliat posibil, nu conteaza cit de multe pagini sicit de dificl iese, eu citesc cu interes si facsinatie tot ce scrieti. Ma intreb daca exista posibilitatea sa scoateti o varianta prescurtata si o varanta extinsa si fiecare isi alege ce citeste, ca sa acoperiti o arie cit mai larga de cititori ?
    Am cumparat cartile dumneavoastra, insa abia la sfirsitul lui august vor ajunge la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. "Cred cå nu putem så-l introducem pe Castaneda ïn acest scenariu".

    il putem exclude desigur, dar mentionez cavea lucruri spuse de el in cartile sale, ca asemanari referitoare la aceste programe genetice.

    adevarat ca in cartile dvs, detaliati cu mult mai mult, si mult mai clar aceste programe, si aduceti informatii clare care sustin existenta lor.

    Castaneda spune ca asa cum oamenii au galineros, adica crescatorie de gaini, asa si alte fiinte anorganice au humaneros, adica crescatorii de oameni. mai spune ca omul in trecutul indepartat era o fiinta completa, iar ca anumite fiinte anorganice venite din negurile universului, ne-au luat sclavi, cum, atentie, dandu-ne mintea lor.
    mai spune el in carte ca daca traim intr-un anumite fel putem ajunge sa nu mai fim parazitati, si ne putem recapata energia, si sa fim liberi cum eram candva.

    cred ca toti cei care suntem interesati de zei, avem o samanta de "oameni liberi" si cautam sa iesim din aceste programe cumva.

    multe multumiri pentru ceea ce ati facut pana acum, pentru ca ati gasit un limbaj, care face ca numarul celor care acum pot sa spuna ca "au ochi sa vada", sa fie mult mult mai mare. :)

    mai cred ca sunteti cel ce deschide usa, sa ne hranim din pomul vietii, asa cum nu doresc zeii, sa traim in veci.

    multumesc pentru dialog si pentru rabdare.
    n.



    RăspundețiȘtergere
  7. Sa inteleg ca aceasta carte nu inlocuieste editia a III-a a cartii? Adica se concentreaza exclusiv pe Egipt, pentru restul subiectelor tot editia a III-a ramane referinta?

    RăspundețiȘtergere