.

meniu orizontal

sâmbătă, mai 15, 2021

 Bună seara.

Într-adevăr sunt intârziat cu site-ul meu. Sper să fie gata în cursul săptămânii viitoare. Se va putea plăti cu cardul de oriunde si cartea se va putea trimite în UK prin posta română. Voi publica si  prețurile de poștă în EU și in alte tări non EU. De asemenea Astro Impex va poate trimite inclusiv in străinătate . Stiu de la ei că vor trimite cărți spre exemplu în Canada si USA pentru că deja sunt cereri.

Din vară incepe traducerea în engleză, care va lua ceva timp. Îmi este greu de estimat ce se intâmplă mai incolo... Deocamdată nu este nici o persoană, nici măcar una care să fi citit cartea  așa că aștept de săptămana viitoare primele impresii, critici. Luni fac o înregistrare video pentru youtube în  care voi explica esenta cărții, fără să intru în toate detaliile celor peste 1000 de pagini. Alături de planșa pe care o aveți atașată pe coperta din spate a volumului 1 veți reuși cu toții să intelegeti explicațiile din carte, care recunosc, nu sunt ușoare. Încă o dată menționez că decriptarea nu a fost un lucru simplu, căci dacă ar fi fost simplu s-ar fi decriptat până acum. 

Vă asigur că toți cei care veți dori cartea o veți avea-o. Încă un pic de răbdare ca să rezolv problemele tehnice ale site-ului. 

Vă multumesc pentru înțelegere!

Cu stimă, 

Toni Victor Moldovan


8 comentarii:

  1. Cine nu are rabdare nu apreciaza efortul dvs si timpul dedicat. Dar de ce nu scrieti si o autobiografie in viitor? Pe mine m-ar interesa povestea vietii dvs si povestea decriptarilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat sa cumpar de pe cele trei saituri si sa trimit la o adresa din Romania, de unde le va lua cineva care vine in strainatate si mi le aduce. Nu s-a putut face comanda pentru ca toti vor plata la primirea coletulu. Nu are cine sa plateasca pentru mine in Romania, iar adresa la care trimit cartile nu ii poy cere sa plateasca, pur si simplu nu se poate.
    As fi vrut sa pot plati eu cu cardul si gata, insa librariile in cauza nu sunt interesate sa puna optiunea asta, desi i-am contactat sa cer o modalitate de plata cu cardul, nu au avut nici o solutie. de parca nu au avea nevoie de clienti. Cei care locuiesc in strainatate pur si simplu sunt in imposibilitatea de a cumpara cartea, daca nu au relatii in Romania sa cumpere pentru ei. Singurii care accepta plata cu un card romanesc sunt cei de la Librarie.ro insa eu nu am cardul ala, ca nu traiesc in Romania.Vreau sa cumpar cartea insa librariile in cauza nu sunt interesate sa mi-o vinda.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Toni! Tocmai ce am primit Cartile! Multumesc! Love&Light

    RăspundețiȘtergere
  4. Dati-mi adresa și vî voi trimite cartea cu DPD. Foarte probabil se poate plăti cu card în cateva zile. Încă nu am rezolvat problemele legate de site.
    Veti face plate pe contul bancar al Editurii Conexiuni pentru carte si transport. Scrieți-mi doar adresa numele, datele Dv și cartea va veni. Am să vă comunic valoarea taxelor poștale și numărul de cont al editurii. Mai sunt în țară doar câteva zile, dar problemele sunt rezolvabile chiar dacă eu nu sunt aici.
    Cu stimă, Toni Moldovan

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc foarte mult pentru oportunitate ! Intre timp am gasit in Romania pe cineva dispus sa comanda cartea pentru mine de la Astro Impex si s-a rezolvat problema. Abia astept sa primesc cartile, multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  6. Am primit si eu cartile. Multumesc ! Ceai placut alaturi de dumneavoastra !

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara,domnule Moldovan! Am intrat in posesia cartilor prin intermediul site-ului Carteamea.ro.Vreau sa va multumesc din suflet pentru tot efortul depus la scrierea acestor carti ! Si mai vreau sa va multumesc pentru autograful de pe coperta interioara! Stau de azi dupamasa cu cartile pe masa si ma incearca emotiile.am re-recitit Programul Terra,editia din 2014 saptamanile trecute ca sa mi reimprospatez menoria cu toate informatiile oferite.de maine voi incepe noua carte,pagina cu pagina si ma voi simti onorata sa va citesc munca .sa fiti sanatos si fericit! Va multumesc din suflet! Anca.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineața.
    Nu am reușit să lecturez noua dumneavoastră lucrare. Mă aflu printre cei 200 care au primit autograful dvs..
    Am speranța că următorul pas pe care îl veți face va fi studiul doctrinei gnostice. CRED că acest lucru ar întregi imaginea pe care "Programul Terra" a început să o dezvăluie. Sper să avem ocazia să discutăm în legătură cu acest subiect. Multă sănătate vă doresc. Petru.

    RăspundețiȘtergere