.

meniu orizontal

duminică, mai 09, 2021

 Bună dimineața!

Am destul de multe comentarii nepublicate. Aceste comentarii conțin numere de telefon și adrese e-mail. Consider că este corect ca aceste date să nu fie la vedere pe blog. Am să contactez din nou toate adresele inregistrate pe blog și am să confirm data la care se vor putea trimite primele cărți. Comanda va putea fi făcută fie direct la mine, adică la Editura Conexiuni SRL pe 

https://tonivictormoldovan.com/

fie la 

www.cartea-mea.ro

IN CURAND! PRECOMANDA! Pachet 3 carti: PROGRAMUL TERRA ÎN EGIPTUL ANTIC. COMPUTERUL GENETIC AL ZEILOR (vol 1+vol 2), CARTEA EGIPTEANA A MORTILOR (Traducere de Aura Ruxandra Moldovan) + Poster 3D COLOR ( Editura: Conexiuni, Autor: Toni Victor Moldovan ) - (cartea-mea.ro)
sau

 Programul Terra in Egiptul Antic: Pachet 3 carti - Toni Victor Moldovan - librărie.ro (xn--librrie-c4a.ro)
sau 

PROGRAMUL TERRA ÎN EGIPTUL ANTIC. COMPUTERUL GENETIC AL ZEILOR (vol 1+vol 2), CARTEA EGIPTEANA A MORTILOR. Pachet 3 carti. IN CURAND! PRECOMANDA! - eVitalShop (5carti.ro)

adică, la unicul distribuitor al acestei cărți,  Astro Impex SRL. 

Site-ul    https://tonivictormoldovan.com/

va fi operational la sfârșitul săptămanii.  Tot atunci vor putea fi făcute primele comenzi cu plata ditect pe site, cu card. 

Cu stimă, 

Toni Victor Moldovan 




3 comentarii:

  1. Astept cu o curiozitate crescanda cartile si sper sa continuati decriptarile. Pe cand o decriptare la Legile Belagine zamolxiene?

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Bine ati revenit! tocmai m'am apucat de recitit ''Programul Terra'' pentru a 3a oara! Felicitari pentru continuitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Bine ati revenit si Felicitari pentru continuitate!

    RăspundețiȘtergere