.

meniu orizontal

vineri, mai 14, 2021






 Bună dimineața!

Astăzi 14 mai vor ajunge la București primele 220 de exemplare. Toate aceste prime exemplare sunt semnate de mine, adică sunt cu autograf. Urmeză săptămana viitoare încă alte 500 de exemplate, apoi piața se va regla și se va găsi permanent pe piață. 
Pe site-ul meu nu se poate incă plăti cu cardul. Sper să se rezolve rapid și vă voi anunța. Persoanele din Sibiu vor puTea ridica direct de la mine cartea spre sfârșitul săptămanii viitoare cu plata pe site-ul meu. Alternativa este comanda la Cartea-mea.ro. 
Încă nu voi vinde produsul în format electronic, dacă asta inseamnă dorința unora de a o avea în format pdf. Produsul este protejat de copyright... vom vedea cât de bine. Pentru vechea ediție a PT nu am avut reacții la piratare. De data asta este cu totul altceva. 

Vă doresc lectură plăcută și evident, aștept în câteva zile primele impresii. Vă rog încă o dată să o parcurgeți numai PAGINĂ CU PAGINĂ. ALTFEL, VA FI APROAPE IMPOSIBIL DE ÎNȚELES. 

PE CURÂND!
CU STIMĂ, 

TONI VICTOR MOLDOVAN 


5 comentarii:

  1. Ce cadou frumos ne faceti !!! Eu deja am comandat la cartea-mea de vreo luna si sper sa vina curand cartile. Le traduceti in engleza ca sa le vindeti pe Amazon? Sa ne mandrim si noi cu inteligenta romaneasca in lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate pe site-ul dvs nu se poate plati cu cardul (asa cum ati spus) iar pe Cartea-mea.ro se livreaza doar in tara cu plata ramburs la curier.
    Locuiesc in UK, cum pot sa intru in posesia cartii?

    RăspundețiȘtergere
  3. am primit cartile! cu autograf, ce supriza placuta!

    multumesc Toni!

    spor in tot ce iti propui!
    nicolae

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. As dori di eu cartile dar sunt in Germania. Aveti o solutie cumva si pt cei din afara. Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. Carțile pot fi comandate pe www.tonivictormoldovan.com.
    pentru Germania si in general pentru Europa transportul se face cu DPD pentru o medie de 100 RON. Prin urmare se achită 399 RON pe contul Editurii Conexiuni și cartea pleacă în EU. Pentru tările non-EU este mai complicat; probabil vom alege Posta Română.
    Cu stimă,
    Toni Victor Moldovan

    RăspundețiȘtergere