.

meniu orizontal

luni, august 23, 2021

Felicitările mele Carmen C. !

 Sincere felicitări!

Când am scris această carte, mi-am spus că mulți, nu foarte mulți de data asta, vor cumpăra cartea. O parte o vor avea-o ca material de colecție,  unii vor citi câteva pagini, alții se vor împotmoli după 100 de pagini și foarte puțini vor reuși să o citească complet. Dintre aceștia numai o parte vor înțelege complet mesajul cărții. 
    Știu că nu a fost ușor și mai știu că după fiecare capitol important s-au născut întrebări, al căror răspuns nu era poate decât spre sfârșitul cărții. Și mie mi-a fost greu să o concep și să sistematizez informația de tip holografic. Asta se poate face doar tot holografic, dar sistematizat. NU știu cât de bine am reușit...

    Pe data de 16 august noaptea m-am apucat să vă răspund la mesaje. Din păcate eram așa obosit după ce am scris multe randuri am uitat sa public și au disparut... am renuntat să mai răspund atunci.  Azi am reînceput munca dupa un concediu ... de muncă și am avut bucuria să vă citesc frumoasele cuvinte pentru care vă multumesc din inimă. Nici nu vă dați seama cât de mult înseamnă pentru mine. De-a lungul anilor numai câte un astfel de mesaj m-a împins sprea a continua să scriu pentru mine și pentru alții, căci numai pentru pentru mine nu aș fi scris niciodată. 

Dacă recitiți CEM vă rog să o faceți numai în traducerea prezentată de noi, căci cealaltă, deși interesantă este versificată și a pierdut mult din mesajul tehnic. Traducerea nostră este cât mai fidelă transliterării lui Sir Budge. 

   Nu am implant, căci dacă aș fi avut aș fi scris-o direct, fără cine știe ce efort și fără a corecta ceva, așa cum a făcut-o Nikola Tesla sau mai pe românește Nicolae Teslea. 

Nu voi deschide niciodată o clinică de medicină energetică, pentru că nu reușesc să mă reenergizez după acupunctură decât foarte greu. Nu pot să am mai mult de 2 pacienți pe zi dacă este să fac treaba asta serios. M-am îmbolnăvit energetic de multe ori prin contact cu câmpul energetic al pacienților, dar am avut de multe ori  rezultate fascinante. Rămân la tratarea familiei, prietenilor, personalului spitalului și a unor pacienâi, numai atunci când nu am alte soluții. Vreau să cred că în țară sunt câteva centre foarte bune de acupunctură, mai ales în București, ca și practicieni individuali care practică acupunctură profesionist. 

Teoretic, sunteți prima persoană despre care știu că a terminat de citit, iar pentru asta vă adresez deopotrivă mulțumiri și felicitări, căci în sfârșit simt și eu că nu am scris-o degeaba! 

Cu stimă, 

Toni Victor Moldovan 

2 comentarii:

  1. Cartea dvs ma duce cu gandul la un film american "Numere fatale" revazut recent la tv in care personajul principal Nicholas Cage decripteaza un text dintr-o scrisoare si afla ca vine sfarsitul omenirii prin foc de la extraterestri. Dar mai afla ca propriul lui copil este "ales" de extraterestri sa populeze Noul Pamant impreuna cu alta fetita compatibila genetic si viitoare nascatoare de popoare. La sfarsit vedem cum extraterestrii iau copii in navele spatiale si pleaca impreuna cu alte nave spatiale continand alti oameni alesi pe Noile Pamanturi. Bineinteles Pamantul e distrus si parca e filmul CEM al dvs... Fascinant si infiorator. Ma intreb daca ati auzit vreodata de Manuscrisul lui Voynich si daca ati avea curiozitatea de a-l decripta. Unii spun ca e in limba atlanta (egiptenii ca sumerienii, indienii si popoarele sudamericane-olmeci, tolteci, azteci, mayasi sunt toti urmasii Atlantidei). Nu vreti sa infiintati o scoala de decriptare? Ma inscriu !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru tot cee ca faceti. Si eu v-am citit P. T . Socant, revelatir si emotionant. Am vazut serialul "cei 100" si m-a dus cu gandul la scrierile dumneavoasta!

    RăspundețiȘtergere