.

meniu orizontal

marți, aprilie 14, 2020



NOUTĂȚI; PLAN EDITARE

Vă salut pe toți cei  care accesați din când în când acest blog aparent abandonat!

În primul rând, trebuie să subliniez încă o dată faptul că varianta veche a Programului Terra nu se găsește. Eu am produs-o în editură proprie - Editura Conexiuni  și am încetat să o tipăresc în urmă cu 12 ani. E fost și este probabil o decizie proastă, din punct de vedere practic și economic, chiar paradoxală, căci cartea este solicitată, parcă din ce în ce mai mult. Am lăsat însă la liber prezența copiilor în format pdf pe care unii oameni de bine le-au publicat pe diverse site-uri. Nu am reacționat niciodată cu intenția de a suspenda pirateria, atât timp cât am luat decizia de mai sus unilateral.
A produce Programul Terra în varianta veche este din punctul meu de vedere un fapt lipsit de onestitate deplină. De atunci, din 2008, posibilitățile de prezentare a problemelor discutate în carte s-au adâncit atât de mult, s-au detaliat într-o formă atât de complicată, încât o prezentare scrisă îmi solicită un timp pe care nu  l-am avut. Poate că ar fi trebuit să-mi iau un contract în Groenlanda sau in Svalbard pentru șase luni, ca să pot să-mi duc la îndeplinire obiectivul.  Îmi pare rău că v-am dezamăgit cu promisiunile de fiecare an, dar viața mea este la fel ca și a dumneavoastră, complexă, cu familie, cu prieteni, cu un serviciu solicitant, în anestezie – terapie intensivă, pe care întotdeauna mi l-am îndeplinit cu maximă seriozitate. În general, nu am nici un fel de timp pentru comentarii unilaterale sau corespondență de vreun fel. Plec la serviciu la ora 6.30 și revin acasă la ora 18.00. Toți anii trecuți am avut circa 80 de gărzi pe an. Asta este situația și nu văd ce s-ar putea schimba în perioada următoare.  

Iată stadiul actual!

Așa cum vă informam în postarea anterioară, în mare, am decodat zonele mari și extrem de importante ale Zoharului. Complexitatea cărții este cu greu de imaginat; așa cum scriam poate în altă postare, Zoharul este probabil cea mai complicată carte de pe Terra.

Despre ce este vorba? Iată numai câteva idei…
Așa cum noi, la nivelul tehnicii actuale putem să scriem codul genetic uman cu ajutorul a patru litere ATCG, ce denumesc cele trei miliarde de perechi de baze purinice și pirimidinice din molecula de ADN, în același mod, zeii evreilor standard își pot scrie CODUL GENETIC ENERGETIC cu ajutorul a 22 de litere ale alfabetului aramaic.

În principiu, Zoharul prezintă detaliat alegerea ”literelor” care vor fi incluse în standardul LOR genetic aflat în tandem genetic cu programul de inginerie genetică dezvoltat pe Terra.
Elementul central al Zoharului este însă prezentarea computerului genetic denumit ”Pomul Vieții”.
Acest computer complex este prezentat în toate detaliile de funcționalitate, de morfologie și fiziologie, căci, dacă vreți, putem considera că este un computer VIU!

Materialul genetic prelucrat este sufletul evreului standard, provenit din programul de inginerie genetică dezvoltat pe Terra și numai de acolo.
Acesta suferă transformări succesive ce constau pe un anumit nivel, în ștergerea memoriilor vieții pământene și  ”decuparea” structurilor genetice energetice (morfologie) pe care ființa umană le are în plus față de cea extraterestră, ca și a programelor  -soft – funcție, pe care noi le avem în plus față de ei.  Pe nivelul următor, scheletul energetic rezultat, este dotat, completat cu programele proprii ființelor extraterestre și cu structurile energetice (morfologice) proprii LOR. Detalierea acestor procese se face la nivel de … LITERĂ ENERGETICĂ!
În sfârșit, pe ultimul nivel au loc procese de organogeneză inversă, de condensare a informației genetice până la stadiul de … CELULĂ ENERGETICĂ STEM EXTRATERESTRĂ! Din aceasta se va materializa și va fi produs într-un uter artificial un extraterestru în carne și oase!

Aceasta este de fapt toată povestea condensată a PROGRAMULUI TERRA!
Detaliile sunt însă impresionante și înglobează sute de pagini pe care … vom mai vedea cine le va citi… În mare, materialul de bază a ceea ce este exprimat mai sus, extrem de complicat, este adunat și scris.

Așa cum afirmam în postarea anterioară, în toamna lui 2018, fiind pe plajă în Madeira, am reluat Cartea egipteană a morților. Surpriza a fost totală, căci este vorba practic de același tip de computer genetic, ca și cel prezentat de Zohar, ba chiar, pe undeva simplificat și mai ușor de înțeles în unele detalii. Într-un anume mod, cartea egipteană m-a ajutat să-mi clarific anumite aspecte ale Zoharului.
Imediat m-am gândit că mi-ar fi mai ușor și mie și dumneavoastră să reîncepem dialogul de la acest nivel… ”egiptean” ceva mai ușor de digerat…

Numai că… ceea ce părea ușor a devenit…  greu!
Am muncit aproape un an la decodare și entuziasmat, m-am îndreptat către tipografie, neavând decât ceva cizelări și scheme de completat.  Am avut , se poate spune, noroc cu directorul tipografiei, care m-a întrebat dacă am obținut copy right pentru folosirea textului Cărții egiptene a morților în varianta românească de traducere, publicat actualmente la Editura Herald. Nu mi-a trecut nici o clipă prin minte că asta ar putea fi un impediment sau că nu am putea ajunge la un acord.
M-am lovit însă de un zid imposibil de penetrat și sutele de pagini scrise au rămas în aer…
În această situație am luat calea editurilor britanice și americane care au publicat Cartea egipteană a morților… pentru a obține un copy right pentru o nouă variantă de traducere în limba română.  A fost muncă de luni de zile, pe care nu doresc să o detaliez.

În final, după multe analize comparative între variantele franceze și cele engleze ale cărții egiptene, am tradus într-o nouă variantă în limba română, varianta engleză a lui E.A. Wallis Budge. Traducerea aparține fiicei mele Aura Ruxandra Moldovan, cu un efort de voință extraordinar, dublat apoi de efortul nostru comun, de reanalizare comună textului transliterat în engleza, tradus în românește, pentru a găsi cele mai bune variante de sinonime, ce asigură atât buna înțelegere a textului cât și apropierea cât mai exactă de textul englez, transliterat direct din hieroglife.  Acest efort este încheiat. Problemele însă nu dispar, ci din potrivă sunt amplificate…

Decriptarea mea inițială are la bază traducerea făcută de distinsa Doamnă Maria Genescu, căreia îi mulțumesc din inimă pentru traducerea făcută. Această traducere este pe undeva, simplificată și adaptată, fiind mai ușor de citit uneori chiar versificată. Din traducere au fost scoși o mulțime de zei și denumiri care îngreunează textul. Anumite porțiuni nu sunt traduse deloc sau variantele aceluiași capitol sunt omise. Astfel, citirea este plăcută, cursivă și… logică.
Sunt câteva aspecte ale traducerii Doamnei Maria Genescu pe care nu regăsesc niciunde în traducerea noastră. Aceste aspecte sunt atât de logice și clare, încât aș fi vrut să le găsesc… cum ar fi ”cele șapte etape din Amenti” sau cele patru zone delimitate ale … computerului genetic… chestiuni care sunt logice, dar pe care nu le regăsesc scrise în noua traducere.

Traducerea Doamnei Maria Genescu este absolut remarcabilă, fiind rezultatul unei munci de ani. Doamna Maria Genescu nu cred însă că s-a gândit vreodată  că în spatele cuvintelor se află un mesaj tehnic. De aceea a abordat textul englez pentru o traducere adaptată.
Traducerea în limba română oferită de noi este o traducere neadaptată, o traducere cât mai exactă a textului englez transliterat din hieroglife. Asta nu a fost ușor.
La fel ca și în cazul Zoharului, o mulțime de versete, respectiv o cantitate mare de text englez, este rezultatul unei traduceri cuvânt cu cuvânt a textului aramaic, respectiv hieroglif.  Sintaxa și gramatica limbii extraterestre, respectiv aramaice, egiptene vechi și a celei engleze sunt diferite în bună parte. De aceea, atât în Zohar, cât și în textul transliterat din hieroglife, cuvintele stau aiurea în textul englez, câteodată, fără subiect sau predicat cu adjectivele și complementele aruncate în frază, astfel  încât trebuie să citești de mai multe ori pentru a face ”ordine”. Nu în ultimul rând, traducătorul englez nu a ales întotdeauna în mod fericit un anume sinonim sau a folosit același cuvânt până la exasperare pentru o întreagă paletă de sinonime extrem de nuanțate. Am să mă refer la toate aceste aspecte detaliat în cuvântul introductiv al traducerii, cu exemplele de rigoare.
E.A. Wallis Budge ca și traducătorul francez  Paul Pierret chiar explică în notele introductive faptul că au tradus un text hieroglif, a cărui înțelegere s-ar putea să aparțină generațiilor următoare.

Traducerea noastră este mult diferită față de traducerea existentă acum pe piața românească. Asta însemnă, că ceea ce credeam inițial și anume că voi putea să înlocuiesc doar textul tradus folosit în decriptarea inițială și să păstrez comentariile este un  vis de nerealizat.
Practic, rescriu cartea cu texte noi și comentarii noi și abordări noi, care de care mai interesante.
Prin urmare, nu mai privesc toată această poveste de mai sus ca o pierdere de timp, ci ca pe un câștig real în înțelegerea a ceea ce ni s-a transmis prin vechii egipteni.

Mulți dintre dumneavoastră îmi sugerează realizarea unor filme de tip youtube pentru explicații. Am filmat deja vreo 10 ore… din păcate, o bună parte trebuie refilmate prin prisma noii înțelegeri a cărții egiptene.

Concluzie:

1. Programul Terra în varianta veche nu va fi retipărit.

2. Decriptarea Cărții egiptene a morților (circa 400 de pagini) va apare în cursul anului, probabil la toamnă, în același pachet cu noua traducere a cărții egiptene în limba română (circa 300 de pagini). Simultan voi publica filmele care înlesnesc înțelegerea materialului .

3. Noua ediție a Programului Terra (circa 600-700 de pagini) nu va putea apare într-o variantă preliminară mai devreme de sfârșitul anului.

Evident, acesta este un scenariu care nu ține cont prea mult de actuala criză… coronavirus, economică, socială, alimentară, etc

Acesta este planul meu!

Vă doresc la toți cei care-mi urmăriți blogul sănătate, entuziasm, putere de muncă și … bucurie!

O seară minunată în continuare!
Toni Victor Moldovan


40 de comentarii:

  1. Catalin Trandafir15 aprilie 2020 la 23:42

    O să aștept oricât este nevoie. Mulțumiri pentru noutăți și sănătate vă doresc - aveți ceva măreț de împlinit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne bucurăm enorm să aflăm că monumentala lucrare progresează și va fi precedată de publicarea a încă două cărți. Sper să le putem procura și în variantă electronică, fiind ușor îngrijorați de perspectiva răsfoirii fizice a unui volum de 700 pagini. Vă dorim succes în demersul dvs și să trecem cu toții cu bine peste pandemie și consecințele sale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunul Dumnezeu sa va lumineze fiecare pas!

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule feicitari!

    asteptam cu nerabdare cartile dvs, ma bucur mult ca auzim vesti bune :)

    sanatate si spor in toate cele bune sa aveti!


    RăspundețiȘtergere
  5. Munca dvs. e apreciată în desăvârșirea ei! Așteptăm cu nerăbdare lucrarea care cu siguranță va deschide multe minți. Spor la muncă, neîntreruptă de obstacole terestre! Sănătate și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multă sănătate și putere Domnule Moldovan în această perioadă grea( pe plan medical) care se pare ca nu vrea sa se termine prea curând.... Ce vremuri mai trăim.... Dacă în aceasta perioadă cu restrictii se tot înregistrează cazuri covid nici nu vreau sa ma gândesc ce va fi după 15 mai... și apoi vine toamna, iarna cu răcelile ei etc pe plan financiar nu mai vorbim politic nici atât Poate veniți dumneavoastră cu ceva vesti bune !!! Va salut cu stimă și respect

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa pot cumpara cartile ! Varianta electronica ar fi de preferat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen Cojocaru18 mai 2020 la 09:54

    O veste minunata si mult asteptata ! Le voi cumpara si citi chiar daca vor avea 3000 pagini !

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua domnule Moldovan,
    Cartea dumneavoastra este o revelatie si mi-a confirmat multe din banuielile pa care le aveam asupra unor aspecte 'ezoterice' care s-au dovedit a fi chiar absolut 'tehnice' privite din perspectiva pe care ati abordat-o in lucrare.
    In 2008 am finalizat un program de Gematrie, simplu de folosit, si care a dat rezultate foarte interesante - unele dintre ele le puteti vedea pe aceasta pagina, de unde se poate downloada si programul:
    https://cms72.blogspot.com/p/gematria_02.html
    La un moment dat chiar am renuntat sa il mai folosesc pentru a mai face corelatii pentru ca apareau lucruri... tulburatoare.
    Voiam sa va intreb ce stiti sau daca ati studiat un pic lucrarile Prof. Corrado Malanga, care, dupa mii de 'pacienti' consultati prin hipnoza, dar si dupa studii aprofundate ale textelor antice si a ultimelor decoperiri stiintifice, a ajuns la concluzii care cumva confirma rezultatul cercetarilor dumneavoastra. A fost realizat si un film si un documentar pe baza acestor cercetari:
    6 ZILE PE PAMANT (2010) SUBTITRAT ROMANA
    https://www.bitchute.com/video/Ei32fGB4Fqxc/
    Sci-Real (Corrado Malanga) The Documentary about the deleted movie: "6 Days on Earth" (2010)
    https://www.bitchute.com/video/9DR4QmOgSXfB/

    Toate cele bune, sanatate si spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună-ziua, as dori sa știu dacă o împrumutați sau vindeți cartea domnului Moldovan, abia ce am auzit de dumnealui (2 zile) si in aceste 2 zile caut nonstop cartea dumnealui poate cineva ar vrea sa o dea mai departe și celor care vor informații și trezire
      Va mulțumesc frumos îmi puteți scrie pe whatsapp 0049017636664928.

      Ștergere
  10. Buna ziua domnule Moldovan,
    Cartea dumneavoastra este o revelatie si mi-a confirmat multe din banuielile pa care le aveam asupra unor aspecte 'ezoterice' care s-au dovedit a fi chiar absolut 'tehnice' privite din perspectiva pe care ati abordat-o in lucrare.
    In 2008 am finalizat un program de Gematrie, simplu de folosit, si care a dat rezultate foarte interesante - unele dintre ele le puteti vedea pe aceasta pagina, de unde se poate downloada si programul:
    https://cms72.blogspot.com/p/gematria_02.html
    La un moment dat chiar am renuntat sa il mai folosesc pentru a mai face corelatii pentru ca apareau lucruri... tulburatoare.
    Voiam sa va intreb ce stiti sau daca ati studiat un pic lucrarile Prof. Corrado Malanga, care, dupa mii de 'pacienti' consultati prin hipnoza, dar si dupa studii aprofundate ale textelor antice si a ultimelor decoperiri stiintifice, a ajuns la concluzii care cumva confirma rezultatul cercetarilor dumneavoastra. A fost realizat si un film si un documentar pe baza acestor cercetari:
    6 ZILE PE PAMANT (2010) SUBTITRAT ROMANA
    https://www.bitchute.com/video/Ei32fGB4Fqxc/
    Sci-Real (Corrado Malanga) The Documentary about the deleted movie: "6 Days on Earth" (2010)
    https://www.bitchute.com/video/9DR4QmOgSXfB/

    Toate cele bune, multa sanatate si spor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ovidiu Ursulean28 mai 2020 la 21:15

    Nici nu stiu cum sa va multumesc pentru "omul" care sunteti. Ma bucur ca va citeam fara sa va cunosc, ca m-ati anesteziat cumsecade si ca am avut onoarea si uimirea sa va pot multumi in dubla calitate pe care o aveati. Va doresc toate cele bune, energie si pofta de viata si munca. Nutresc speranta sa va reintalnesc in Sibiu, candva, in cursul acestei vieti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara, la ce editura veti publica aceste carti ? As dori sa rezerv mai multe exemplare. Din ultima editie a cartii Programul Terra am rezervat si cumparat 24 de exemplare. Le-am facut cadou. Asa as dori sa fac si acum. Multumesc. George Dobrescu. dgl.1966@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Dobrescu,
      Voi publica din nou in regie proprie, căci în 1998 la prima ediție, nu a vrut nimeni sa mă publice. Nici acum nu cred ca s-ar încumeta vreo editură. Așa că tot ce am publicat până acum a fost rezultatul unei pasiuni duse la extrem.
      In privința decriptării Cărții egiptene a morților, surprizele mele au fost uriase și îm mod sigur for fi la fel pentru cel pasionat de domeniu. Problema editării este volumul prea mare de informație, inclusiv de pagini. Aș dori să fac o treabă bună, ca să nu mă mai întorc vreodată la subiect pentru o nouă ediție . Am scos în decriptare cam tot ce se poate scoate... cred eu. Cartea nu e deloc ușoară și de multe ori îmi spun că o scriu de fapt pentru mine căci nimeni nu va reuși să o citească până la capăt. Trebuie motivație multă și pasiune pentru subiect. Teoretic, dacă scriam că PT trebuie citit de două ori, cartea asta și noua ediție a PT trebuie citite de trei ori. Estimez că in final vor fi intre 400 și 500 de pagini în același format. În același pachet va fi Cartea egipteană a morților în traducere completă făcută de fiica mea, traducere la care sunt consult. Traducerea a pus numeroase probleme și este făcută cat mai exact după transliterarea din hieroglife în engleză, cu multe variante de traducere ale unora dintre papirusuri. Conține în plus texte adiacente traduse din papirusuri cat mai exact pentru a nu altera mesajul. Este cu mult diferită de ceea ce se găsește acum pe piața românescă. Si acesta va fi un volum de circa 400 de pagini. În pachet va mai fi cel puțin o schemă a computerului genetic. Traducerea este practic gata. Decriptarea mea este in mare scrisă. Așa zisa pandemie mi-a stricat și mie planurile avand un efort de muncă crescut în anestezie terapie intensivă și timp liber redus. Dar, o scot la cap. Ca să public va trebui să vin în Romania. În mare am deja discuții avansate cu o anumită tipografie, pentru îmi doresc o calitate bună a tipăririi. Am să incerc piata cu 1000-1500 de exemplare pentru început. Cartea va fi scumpă din păcate, pentru că prețul de tipărire si costurile de distribuție sunt mari astăzi. Programul Terra s-a vandut in circa 50.000 de exemplare si cererea există și astăzi, dar nu imi doresc să mai fie pe piată editia veche. Vom vedea cum va fi. Cel tarziu în toamnă va fi pe piață. Am să anunț pe blog si am să trimit mail la toate contactele în momentul in care va apare pe piată. Voi garanta apoi că se va găsi permanent pe piață. Am filmat deja la Sibiu circa 10 ore de film pentru youtube... din pacate trebuie să refilmez totul pentru ca au apărut informații noi în decriptare. În film reușesc cu siguranță sa ma fac înțeles pentru toată lumea. În momentul lansării pe piață, voi lansa și seria de filme youtube.
      Urmeaza apoi continuarea unei noi ediții a PT detaliată, clară, dar extrem de grea. Să vedem cine o va citi. M-aș bucura enorm ca printre cititori sa fie și persoane tinere, cu mintea deschisă, cu gandire tehnică și liberă.
      Mă mulțumesc pentru fiecare cuvant!
      O noapte bună Dumneavoastră și tuturor celor ce citesc acest mesaj.
      Cu stima,
      Toni Moldovan

      Ștergere
    2. Domnul meu drag Toni de 2 zile caut cartea dvs cu mare interes, nu o are nimeni de vânzare, v-aș fi etern recunoscătoare sa fiu și eu pe lista celor care vor cartea sa o cumpere. Sau cel puțin unde sa caut noua ediție numărul meu 0049017636664928 sau email bioana36@yahoo.com

      Ștergere
    3. Va salut si va multumesc pentru munca pe care o depuneti la aceasta minunata opera! Va pot recomanda publicarea in sistem POD si nu e neaparat nevoie sa cumparati un anumit stoc. Editura INFAROM face o treaba excelenta, pot afirma din experienta proprie. Succes si sa vedem cartea cat mai curand! Sanatate!

      Ștergere
  13. Domnule Moldovan, ce parere aveti despre aceasta pandemie Covid 19? Citind cartile dumneavoastra, tind sa cred ca zeii LI sunt in spatele acestei nebunii planetare, care poate anunta alte evenimente pre apocalipsa. Ce m-a surprins a fost ca am vazut un mic clip cu un OZN filmat in Sibiu de o cunostinta. Chiar la inceputul asa zisei pandemii. Coincidenta oare?

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumim!
    Eu o sa o citesc!
    Astept cu mare nerabdare evenimentul.
    Gracias!

    RăspundețiȘtergere
  15. Domnule Moldovan
    Sa va dea Domnul sanatate sa puteți duce la bun sfârșit tot ceea ce v-ați propus.
    Am citit și recitit de mai multe ori PT . Nu ma mai satur sa-l recitesc. Aștept cu nerăbdare viitoarele Dvs cărți.
    Cu multă stima .

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnule Moldovan,

    banii sunt o mica parte din cum putem sa va multumim.
    daca vor fi probleme pe parte financiara, spuneti aici.

    nu sunteti singur! e important sa stiti acest lucru.

    cu respect, nicolae

    RăspundețiȘtergere
  17. Va multumesc pentru raspunsul detaliat. Astept cu nerabdare publicarea acestor carti.

    RăspundețiȘtergere
  18. Asteptandu-l pe ...domnul doctor Moldovan cu cele 2 carti, las aici un link, pentru impatimiti, cu "Sclavii zeilor" pdf a lui Michael Tellinger https://ro.scribd.com/document/372341701/m-Tellinger-Sclavii-Zeilor#logout

    RăspundețiȘtergere
  19. Explozia din Beirut sa fie cumva semnalul dat 'curcubeului'? interesanta testarea genetica din ultimele luni 'pt covid'!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vă mulțumesc pentru mesaje și pentru efortul pe care-l faceți pt publicarea acestei cărți, am citit PT - un atentat extraterestru asupra omenirii și aștept cu entuziasm noua ediție. Când apare, puneți-mă în listă și anunțați-mă vă rog din suflet.
    andraioanalin@yahoo.com ; nelutu.andra@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua domnule Moldovan !
    Îl cunoașteți cumva pe domnul Dan Olaru Mirahorian ?

    RăspundețiȘtergere
  22. Literele din oricare alfabet, urmaresc traseul luminic al creatiei, respectiv isi gasesc o interpretare in codul undei de lumina, sa-i spunem ca si marime fizica.
    Numai ca, prin cercetarile mele declansate cu totul intamplator de la o simbolistica presupusa folosita de primii crestini ( dinaintea alcatuirii religiei crestine), am descoperit mai multe lucruri; primul este ca forma undei luminice nu este sinus-coinus (ca si polaritate) atunci cand se analizeaza forma si frecventa acesteia.
    Alfabetul grec vechi, cu toate caracterele contine in el Geneza Atomului Primordial.
    Toate aceste studii, au plecat de la simbolul florii-vietii, construit cu o anumita raza, care sa includa in ea si germenii dezvoltarii ulterioare a Spiralei lui Fibonacci, astfel incat pattern-ul sa nu ramana sa ruleze inchis circular, ci sa evolueze ascendent.
    Daca credeti ca va ajuta cu ceva aceste consideratii, va pot trimite notitele mele; nu am terminat intreg rationamentul, dar vad o mare deschidere catre orice domeniu de cercetare.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cu totul intamplator, pornind de la o nota a unui prieten in care imi arata simbolistica folosita de primii crestini ca semn de recunoastere cand se intalneau ( dinainte de a fi alcatuita religia crestina asa cum o avem astazi), am realizat ca traseul undei de lumina, cel putin cel pe care il studiem ca si marime fizica se afla in componenta unuia dintre cele mai cunoscute pattern-uri si anume cel al florii-vietii.
    Mai mult, alfabetele toate, dar in special cel grecesc, contin informatii despre nasterea Atomului Primordial. Pornind de la acest rationament, cred ca putem aseza toate literele in acest pattern si trage concluzii importante in multe domenii de activitate, inclusiv in cel al geneticii.
    Rationamentul consta intr-o constructie speciala a florii-vietii, pornind de la cercul primordial si de la numarul pi cu formula sa irationala, plecand apoi pe o dezvolare folosind numarul fi din spirala lui Fibonacci, care face ca patternul initial sa nu se miste circular inchis ci evolutiv ascendent pe spirala care contine atat de mult din tipare;e evolutive ale vietii.
    Mai mult, toate literele, inclusiv cele din alfabetul ebraic, dar mai important cele din alfabetul grecesc, sunt continute si provenite tot de aici.
    Daca ADN-ul uman se regaseste intr-o forma sau alta atat in Zohar cat si in Cartea egipteana a mortilor, isi gaseste cu siguranta corespondenta completa descifrabila in floarea-vietii, simbolul armoniei universale, dupa cate Nicolai Tesla incerca sa determine principiile energiei libere spre exemplu.
    Descifrarea ADN-ului uman pe principii stiintifice, pornind de la un pattern geometric regulat, poate constitui o baza de cunoastere cu totul noua; poate am intelege de ce in aceste vremuri se incearca cu asiduitate deteriorarea acestuia prin toate formele de agresivitate, ultima si cea mai vizibila fiind Covid-19, cu tot ce decurge ca si consecinte de aici.
    NU cred ca intereseaza prea mult care este scopul final al zeilor creatori al ceea ce dvs. denumiti "Programul Terra".
    Omul terestru a ajuns in faza in care isi poate determina singur viitorul, atat cel de aici cat si cel din viata de dupa moarte.
    Daca intelegem ca structurile fizice ale UNiversului, au la baza floarea-vietii...si nu niste conditii fizice aleator indeplinite spre a intra in manifestare.

    RăspundețiȘtergere
  24. Iata ce am gasit pe adresa http://forum.danmirahorian.ro/viewtopic.php?t=36

    RăspundețiȘtergere
  25. Heeeiii.. Toni! :)

    ceva nouatati?

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  26. Am gasit 2 linkuri interesante:

    1. https://www.youtube.com/playlist?list=PLYRAmtDzQomgIM2El0vgQfpsn1j3nNEU6
    2. https://www.youtube.com/watch?v=midn6ABiZMA&list=PLgCDgIRQwOvLr730hgPxTWZ9dyxu8JLd2&index=1

    despre... literele ebraice! :-D

    la primul link, pe acelasi canal poate ar interesa pe unii si playlist-ul acesta:

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLYRAmtDzQomgyo8ht4F6VuJWNpge5OP-M
    ^ e grava treaba, daca e asa cum zice domnul Vogt... grrrrrrrrrr!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Aștept cu nerăbdare cărțile!Am versiunea veche a cărții “Programul Terra”adică prima versiune !

    RăspundețiȘtergere
  28. In sfarsit suntem in februarie.Astept cu nerabdare cartea.Prima versiune a cartii mi-a schimbat pentru todeauna perceptia vietii si cand pierzi orice speranta viata devine acceptabila.

    RăspundețiȘtergere
  29. Așa este! Suntem în februarie! Primele două volume sunt în tipografie, al treilea îl voi preda cel târziu la 28 februarie. Apoi aștept si eu nerăbdător să vad cartea. Cred că cititorii o vor vedea mai intai, căci în România e greu de venit în vremurile astea... Vor fi trei volume: unul de traduceri de circa 400 de pagini și două de decriptări care însumează circa 950 de pagini + o planșă atașată.
    Volumul de traduceri: Cartea Egipteană a morților și alte texte egiptene antice în traducerea Aurei Ruxandra Moldovan ;
    Volumele de decriptări: Programul Terra în Egiptul Antic; Computerul Genetic al Zeilor. Tiraj 3000 exemplare
    Am să vă dau toate informațiile la timp si între timp voi contrui o nouă platformă, inclusiv cu posibilitate de vanzare online. Ce a fost greu a trecut...
    O seară bună tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  30. Abia aștept, va rog ne spuneți de unde putem cumpăra din timp volumele înainte sa dispară de pe piața 😁 am reușit după 1 an de căutări sa cumpăr Programul Terra😍, minunat, va sunt recunoscatoare. Va iubim

    RăspundețiȘtergere
  31. In sfarsit...felicitari!!! Chiar ca o sa fie greu de venit din Romania la sfarsitul lui martie cu 5kg de "bibliografie"+ la bagajul de cala. Va multumim pentru efortul facut! Allt som är bra för dig och familj! Lycka till i framtiden!

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumim mult si va doresc in vontulinuare multa sanatate si putere de munca! Faceti lucruri cu adevarat extraordinare ! Pana sa apara volumele recitesc si recitesc Programul Terra.cu multa stima,Anca! V-as ruga sa ma aveti si pe mine in vedere
    :ancahlodec@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Felicitari !
    Va rog sa continuati.
    Cu drag,
    ing. Judele I Radu

    RăspundețiȘtergere
  34. vrem si varianta pdf, unde o gasim?

    RăspundețiȘtergere
  35. Programul terra tot in pdf l-am citit

    RăspundețiȘtergere